Narzędzia akumulatorowe Güde Q9
Aktualności
Nasze gwarancje
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczne płatności za pomocą kart VISA, MasterCard i Maestro.
SZYBKOŚĆ
SZYBKOŚĆ
Zamówiony towar doręczymy do dwóch dni roboczych od wysyłki.
WIARYGODNOŚĆ
WIARYGODNOŚĆ
Zwrot pieniędzy za zwroty towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
DOŚWIADCZENIE
DOŚWIADCZENIE
Jesteśmy na rynku od 2000 roku, w Niemczech nawet od 1979 roku!
Bestsellery

Instrukcje dotyczące prawa klienta do odstąpienia od umowy

(ważne tylko przy zakupie za pośrednictwem gudepolska.pl przez klienta uznanego za konsumenta)

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać TUTAJ (kliknij, aby wyświetlić/pobrać formularz odstąpienia od umowy).

Klient, który występuje jako konsument w stosunku do sprzedawcy, ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny na warunkach regulowanych ustawą nr 102/2014 Dz. U. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług w ramach umowy na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przy czym termin ten uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało wysłane do sprzedawcy nie później niż w ostatnim dniu terminu. Towar uważa się za odebrany przez klienta w chwili, gdy klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, z wyjątkiem przewoźnika, odebrała wszystkie części zamówionego towaru lub gdy:
a) towary zamówione przez klienta w jednym zamówieniu są dostarczane oddzielnie, w momencie odbioru towaru, który został dostarczony jako ostatni,
b) dostarcza towary składające się z kilku części lub elementów, w momencie odbioru ostatniej części lub elementu
c) dostarcza towary wielokrotnie w określonym czasie, w momencie odbioru pierwszego dostarczonego towaru.

Klient wykonuje swoje prawo do odstąpienia od umowy na piśmie na adres siedziby sprzedawcy wskazany powyżej, pocztą elektroniczną na adres info@gudepolska.pl lub w inny sposób niebudzący wątpliwości, że odstąpienie od umowy zostało dokonane. W przypadku, gdy klient skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, powinien zwrócić firmie towar, osobiście w sklepie firmowym lub wysyłając go na adres siedziby sprzedawcy wskazany powyżej lub w inny sposób uzgodniony wcześniej z firmą, nie później niż 14 dni od dnia, w którym skorzystał z prawa odstąpienia od umowy. Towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być przesłany do firmy wraz z kopią dowodu zakupu, kompletnym wyposażeniem, dokumentacją, opakowaniem itp. Klient ma prawo po otrzymaniu towaru w okresie odstąpienia od umowy rozpakować go i przetestować w sposób podobny do tego, jaki zwykle stosuje się przy zakupie w tradycyjnym sklepie, tj. przetestować towar w celu stwierdzenia jego cech i funkcjonalności, ale nie ma prawa rozpocząć użytkowania towaru i zwrócić go sprzedawcy po kilku dniach (towar używany w stopniu większym niż wystarczający do przetestowania nie może być zwrócony, chyba że sprzedawca w konkretnym przypadku postanowi inaczej). Jeżeli towar nosi ślady uszkodzenia lub użytkowania, lub jeżeli towar jest niekompletny, firma zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu takiego towaru lub, w porozumieniu z klientem, do obciążenia klienta kosztami przywrócenia towaru do stanu pierwotnego. Uszkodzenia opakowania i samych towarów będą akceptowane przez sprzedawcę tylko w takim zakresie, w jakim nie można było im zapobiec poprzez rozsądne testowanie towarów w rozumieniu tego postanowienia niniejszych warunków, tj. nie wykraczające poza obsługę niezbędną do stwierdzenia cech i funkcjonalności towarów.

W przypadku odstąpienia od umowy, klient ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. Jeżeli jednak dostarczony towar nie ma cech, którymi klient wyraził zainteresowanie i które odpowiadają opisowi przedstawionemu przez sprzedającego, koszty zwrotu i dostarczenia towaru odpowiadającego umowie, jak również wszelkie koszty zasadnie poniesione przez klienta w związku z tym, ponosi sprzedający.

Firma zobowiązuje się zwrócić klientowi bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, wszystkie płatności otrzymane od klienta na podstawie lub w związku z umową, w tym koszty transportu, dostawy i wysyłki oraz inne koszty i opłaty, w taki sam sposób, w jaki klient dokonał zapłaty za towar, chyba że klient i sprzedawca uzgodnią inaczej. Jednakże sprzedawca pokryje koszty transportu, dostawy i wysyłki do klienta jedynie w zakresie najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez sprzedawcę, niezależnie od sposobu dostawy wybranego przez klienta. Niezależnie od powyższego, sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu klientowi ceny i innych kosztów do czasu dostarczenia towaru lub udowodnienia przez klienta, że odesłał towar do sprzedawcy.

Zgodnie z prawem klient nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:
a) świadczenia usługi, jeżeli rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpiło za wyraźną zgodą klienta, a klient oświadczył, że został należycie poinformowany, iż wyrażając taką zgodę traci prawo odstąpienia od umowy po spełnieniu świadczenia w całości, a także jeżeli usługa została wykonana w całości;
b) sprzedaż towarów wykonanych według specyficznych wymagań klienta, towarów wykonanych na zamówienie lub towarów zaprojektowanych specjalnie dla jednego klienta;
c) towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub psują się;
d) sprzedaży nagrań dźwiękowych, nagrań wizualnych, nagrań dźwiękowo-wizualnych, książek lub programów komputerowych sprzedawanych w opakowaniu ochronnym, jeżeli klient rozpakował to opakowanie;
e) sprzedaży towarów zamkniętych w opakowaniach ochronnych, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz których opakowanie ochronne zostało uszkodzone po dostarczeniu;
f) sprzedaży towarów lub świadczenia usług, których cena zależy od zmian cen na rynku finansowym, na które sprzedawca nie ma wpływu, a które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy;
g) sprzedaż towarów, które ze względu na swój charakter mogą być po dostarczeniu nieodłącznie zmieszane z innymi towarami;
h) sprzedaż napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, których dostawa może nastąpić najwcześniej po upływie 30 dni i których cena zależy od zmian cen na rynku, na które sprzedawca nie ma wpływu;
i) sprzedaż czasopism, z wyjątkiem sprzedaży w ramach umów o prenumeratę oraz sprzedaży książek niedostarczanych w opakowaniu ochronnym,
j) dostarczania treści elektronicznych innych niż na nośniku materialnym, jeżeli dostarczanie treści elektronicznych zostało zainicjowane za wyraźną zgodą klienta, a klient oświadczył, że został należycie poinformowany, że wyrażenie takiej zgody powoduje utratę prawa odstąpienia od umowy.