Narzędzia akumulatorowe Güde Q9
Aktualności
Nasze gwarancje
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczne płatności za pomocą kart VISA, MasterCard i Maestro.
SZYBKOŚĆ
SZYBKOŚĆ
Zamówiony towar doręczymy do dwóch dni roboczych od wysyłki.
WIARYGODNOŚĆ
WIARYGODNOŚĆ
Zwrot pieniędzy za zwroty towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
DOŚWIADCZENIE
DOŚWIADCZENIE
Jesteśmy na rynku od 2000 roku, w Niemczech nawet od 1979 roku!
Bestsellery

Procedura reklamacji

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki i przyjęcia jej, jeśli nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania produktu, kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu towaru, a w przypadku uszkodzenia do sporządzenia protokołu w obecności przewoźnika. Za uszkodzenia podczas transportu odpowiada przewoźnik, ponieważ wszystkie towary są ubezpieczone. Na podstawie dokonanego zapisu klient otrzyma stosowny rabat lub zostanie dostarczony nowy produkt po zakończeniu reklamacji szkody u przewoźnika.

Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy sprzedanej przy odbiorze przez k upującego. Sprzedawca odpowiada za wady powstałe po odbiorze rzeczy w okresie gwarancji. Okres gwarancji jest 24 miesięcy. Przy profesjonalnym lub przemysłowym używaniu obowiązuje gwarancja 12 miesięcy. W przypadku, gdy producent udziela na towar gwarancji dłuższej niż 24 miesiące, obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta towaru. Gwarancja obejmuje awarie, które wystąpią w ciągu 24-miesięcznego okresu gwarancyjnego z powodu wady produkcyjnej lub użytego materiału. Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego GudePolska.pl

Okres gwarancji rozpoczyna się od otrzymania towaru przez kupującego. W przypadku wystąpienia wady, która może być usunięta, kupujący ma prawo do jej bezpłatnego usunięcia w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób. Sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki. Zamiast usunięcia wady kupujący może żądać wymiany rzeczy, a jeżeli wada dotyczy tylko części rzeczy - wymiany części, jeżeli nie spowoduje to dla sprzedawcy kosztów nieproporcjonalnych do ceny towaru lub wagi wady. Sprzedawca może zawsze zamiast usunięcia wady wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad, jeżeli nie spowoduje to poważnych niedogodności dla kupującego. Jeżeli istnieje wada, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z rzeczy jako rzeczy bez wady, kupujący ma prawo żądać wymiany rzeczy lub odstąpić od umowy. Te same uprawnienia przysługują kupującemu, jeżeli wady nadają się do usunięcia, ale z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad kupujący nie może korzystać z rzeczy w sposób należyty. Jeżeli istnieją inne wady nie dające się usunąć, kupującemu przysługuje stosowny rabat z ceny rzeczy.

Prawo do odpowiedzialności za wady będzie wykonywane u sprzedawcy, od którego przedmiot został zakupiony, lub w autoryzowanym centrum serwisowym określonym w karcie gwarancyjnej. Jeżeli kupujący domaga się od sprzedawcy wad towaru, jest zobowiązany dostarczyć towar (pocztą lub osobiście) do AMIGO - GudePolska.pl, Ul. Dźwigowa 3, Mińsk Mazowiecki 05-300, Polska a jednocześnie udowodnić sprzedawcy w sposób wiarygodny (przedstawiając dokument podatkowy), że nabył towar od sprzedawcy i określić konkretne wady towaru oraz żądania, których się domaga. Reklamacja kupującego/konsumenta zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, bez zbędnych opóźnień i zwłoki, jednak najpóźniej w ciągu 30 dni od daty złożenia reklamacji.

Informujemy, że zwroty w okresie gwarancyjnym lub nawet po okresie gwarancyjnym muszą być zasadniczo dokonywane w oryginalnym lub odpowiadającym mu opakowaniu wysyłkowym. Działanie to skutecznie zapobiega niepotrzebnym uszkodzeniom podczas transportu, a często także nieprawidłowemu rozpatrywaniu reklamacji. Towar jest optymalnie chroniony tylko w oryginalnym opakowaniu i w ten sposób zapewnione jest bezproblemowe przetwarzanie.

Sprzedawca przy rozpatrywaniu skarg konsumenckich postępuje zgodnie z przepisami ustawy nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów w brzmieniu późniejszym oraz Kodeksu cywilnego.

Reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną w następujących przypadkach:
- usterka została spowodowana przez zainstalowanie produktu niezgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji
- numer seryjny lub plomba gwarancyjna urządzenia zostały naruszone
- usterka została spowodowana przez nieautoryzowaną ingerencję w produkt (ingerencja i modyfikacja przez nieautoryzowany serwis)
- produkt został uszkodzony mechanicznie (podczas transportu lub upuszczenia - z winy konsumenta)
- usterka jest spowodowana użyciem produktu do celów innych niż te, do których jest przeznaczony
- usterka została spowodowana nadmiernym przeciążeniem produktu
- konieczność serwisowania jest wskazana w instrukcji obsługi jako obowiązkowa konserwacja (np. smarowanie, czyszczenie maszyny, wymiana węglików, ...)

Kupujący może złożyć reklamację lub skargę:
drogą pocztową na adres:
AMIGO - GudePolska.pl
Ul. Dźwigowa 3
Mińsk Mazowiecki 05-300 
Polska

drogą elektroniczną na adres:
info@gudepolska.pl