Narzędzia akumulatorowe Güde Q9
Aktualności
Nasze gwarancje
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczne płatności za pomocą kart VISA, MasterCard i Maestro.
SZYBKOŚĆ
SZYBKOŚĆ
Zamówiony towar doręczymy do dwóch dni roboczych od wysyłki.
WIARYGODNOŚĆ
WIARYGODNOŚĆ
Zwrot pieniędzy za zwroty towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
DOŚWIADCZENIE
DOŚWIADCZENIE
Jesteśmy na rynku od 2000 roku, w Niemczech nawet od 1979 roku!
Bestsellery

Regulamin sklepu internetowego GudePolska.pl

Regulamin dla umów kupna zawieranych na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego GudePolska.pl

Artykuł 1 - Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (zwany dalej "regulamin") dotyczy zakupu towarów za pośrednictwem sklepu internetowego GudePolska.pl. Zakupu towarów na ich podstawie mogą dokonywać osoby fizyczne i prawne (zwane dalej "klientem") bez ograniczeń, z zastrzeżeniem, że klient wyraża zgodę, aby do zawartych w ten sposób umów kupna-sprzedaży zastosowanie miał niniejszy regulamin, postanowienia regulaminu reklamacji, inne warunki wymienione na stronie GudePolska.pl oraz odpowiednie przepisy prawa. 

Sprzedawca w niniejszych warunkach rozumiany jest jako spółka GÜDE Slovakia, s.r.o., z siedzibą przy: K sihoti 324/2, 033 01 Podtureň - Roveň, REGON: 36389862, NIP: SK2020126889 (dalej zwana "sprzedawcą" lub "spółką").

Artykuł 2 - Procedura zamawiania

Klient może zamówić dowolny towar poprzez sklep internetowy GudePolska.pl, obok którego znajduje się przycisk "Dodaj do koszyka". 

Po naciśnięciu przycisku "Dodaj do koszyka" zamówione towary są automatycznie dodawane do koszyka, który jest dostępny do podglądu w każdej chwili. Utworzenie zamówienia uwarunkowane jest wypełnieniem danych na stronie GudePolska.pl, gdzie klient zobowiązany jest do wypełnienia danych wymaganych przez system (przyjmuje się, że jeśli klient podaje swój numer ID, to działa i dokonuje zakupów jako przedsiębiorca, a nie jako konsument). Dane te zostaną wykorzystane w celu stworzenia zamówienia i późniejszej realizacji umowy. O ile podczas rejestracji klient wyrazi zgodę na informowanie go o nowościach i ofertach rabatowych, firma może również wykorzystywać dane rejestracyjne do działań marketingowych związanych z jej działalnością. Po rejestracji każdemu klientowi zostanie przypisane osobiste konto, za pomocą którego będzie się zgłaszał do GudePolska.pl przy dokonywaniu zakupów. W ramach tego konta będą tworzone zamówienia, będą rejestrowane rabaty i inne korzyści dla każdego klienta. Firma zaleca zapisanie danych do logowania i zachowanie ich na wypadek przyszłych zakupów. Przy każdym kolejnym zakupie wystarczy zalogować się za pomocą danych do logowania. Jednocześnie w interesie każdego klienta jest ochrona swoich danych logowania, gdyż udostępnienie ich innej osobie może oznaczać pojawienie się na GudePolska.pl pod nazwą danego klienta.

Wysyłając zamówienie, klient potwierdza, że został poinformowany przez sprzedającego o właściwościach towaru, jego cenie i innych kosztach, a także, że jest zobowiązany do zapłaty tej konkretnej ceny sprzedającemu oraz że wybrał odpowiedni sposób płatności z opcji oferowanych przez sprzedającego. Po utworzeniu zamówienia zostanie ono zarejestrowane w systemie GudePolska.pl, o czym klient zostanie poinformowany powiadomieniem e-mailowym o otrzymaniu zamówienia. Z chwilą doręczenia kupującemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia, umowa kupna-sprzedaży towarów zostaje uznana za zawartą, a jej przedmiotem jest dostawa towarów określonych w zamówieniu za określoną w nim cenę, wszystko na warunkach określonych na stronie internetowej GudePolska.pl, w niniejszych Ogólnych Warunkach oraz w Procedurze Reklamacyjnej.

Sklep internetowy GudePolska.pl umożliwia klientom dostęp do informacji o statusie ich zamówień (rejestracja, odbiór, płatność, wysyłka ...) po autoryzacji danymi logowania.

Wysyłając zamówienie klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje go w całości. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez uprzedniego powiadomienia. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianie warunków jest spełniony poprzez umieszczenie go na stronie internetowej GudePolska.pl. Niniejszy regulamin obowiązuje od 4. 4. 2023 r. i w pełni zastępuje poprzedni regulamin.

Artykuł 3 - Warunki płatności

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, zamówienie będzie musiało zostać opłacone doręczycielowi przy odbiorze towaru.

Artykuł 4 - Warunki i koszty dostawy

Spółka zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar klientowi nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od opłacenia zamówienia lub jego przyjęcia przez sprzedawcę, w przypadku wyboru płatności za pobraniem. Jeżeli spółka nie posiada fizycznie towaru w swoich magazynach (o czym poinformuje klienta) i zamawia go u dostawcy tylko na podstawie zamówienia klienta, spółka zobowiązuje się dostarczyć ten towar klientowi najpóźniej w ciągu 4 tygodni.

Jeśli powyższy termin dostawy jest niemożliwy do zrealizowania z przyczyn technicznych, spółka zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym klienta i jeśli nie dojdzie do porozumienia między spółką a klientem w sprawie dostarczenia towaru w innym terminie, dostarczenia innego towaru o tej samej jakości i cenie lub innego alternatywnego świadczenia, spółka zobowiązuje się zwrócić klientowi w ciągu 14 dni cenę zapłaconą za towar lub zaliczkę, w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za towar, chyba że spółka i klient uzgodnią inaczej. W praktyce towar dostarczany jest zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych.

Spółka zobowiązuje się dostarczyć klientowi towary pod adres wskazany przez klienta w zamówieniu jako miejsce dostawy. Jeżeli jednak klient nie odbierze towarów z powodu nieobecności lub z innego powodu, o którym nie poinformował wcześniej spółki, klient traci prawo do bezpłatnej dostawy towarów, a wszelkie ponowne dostawy będą realizowane na jego koszt. 

Artykuł 5 - Anulowanie zamówienia

Postanowienia niniejszego art. 5 nie naruszają prawa klienta, który działa i dokonuje zakupów w GudePolska.pl jako konsument, do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu właściwych przepisów, zgodnie z art. 6 poniżej.

A. Anulowanie zamówienia przez klienta
Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia poprzez wysłanie pisemnego powiadomienia na adres siedziby firmy podany powyżej lub drogą elektroniczną na adres info@gudepolska.pl, w przypadku gdy cena zamówienia (faktura zaliczkowa) nie została jeszcze zapłacona. W przypadku, gdy kupujący anuluje zamówienie po zapłaceniu ceny zamówienia (faktura zaliczkowa), ale przed dostarczeniem towaru, nawet jeśli nie upłynął jeszcze termin dostawy zgodnie z art. 4, firma zastrzega sobie prawo do potrącenia udowodnionych kosztów związanych z realizacją tego zamówienia oraz, w przypadku towaru oznaczonego w ofercie jako "na zamówienie", opłaty za anulowanie w wysokości 20 % jego ceny.

B. Anulowanie zamówienia przez GudePolska.pl
Firma zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, lub jego części, jeżeli z przyczyn technicznych towar nie może być dostarczony w wymaganym terminie lub na warunkach określonych w zamówieniu, jeżeli towar nie jest już produkowany lub dostarczany, lub jeżeli cena stosowana przez dostawcę towaru uległa znacznej zmianie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji firma niezwłocznie skontaktuje się z klientem w celu uzgodnienia dalszego sposobu postępowania. W przypadku, gdy klient zapłacił już cenę zamówienia (fakturę zaliczkową) lub jej część i nie ma porozumienia między firmą a klientem w sprawie dostarczenia innych towarów o tej samej jakości i cenie lub innego świadczenia zastępczego, firma zobowiązuje się do zwrotu klientowi w ciągu 14 dni na jego konto lub adres ceny zapłaconej za towar lub zaliczki.

Artykuł 6 - Pouczenie o prawie klienta do odstąpienia od umowy (dotyczy tylko zakupów dokonywanych za pośrednictwem GudePolska.pl przez klienta uznanego za konsumenta)

Klient, który występuje jako konsument w stosunku do sprzedawcy, ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny na warunkach uregulowanych ustawą nr 102/2014 Dz. U. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług w ramach umowy na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przy czym termin ten uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało wysłane do sprzedawcy nie później niż w ostatnim dniu terminu. Towar uważa się za odebrany przez klienta w chwili, gdy klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, z wyłączeniem przewoźnika, odebrała wszystkie części zamówionego towaru lub gdy:
a) towary zamówione przez klienta w jednym zamówieniu są dostarczane oddzielnie, w momencie odbioru towaru, który został dostarczony jako ostatni,
b) dostarcza towary składające się z kilku części lub elementów, w momencie odbioru ostatniej części lub elementu,
c) dostarcza towary wielokrotnie w określonym czasie, w momencie przyjęcia pierwszej dostawy.

Klient wykonuje swoje prawo do odstąpienia od umowy na piśmie na adres siedziby sprzedawcy wskazany powyżej, pocztą elektroniczną na adres info@gudepolska.pl lub w inny sposób niebudzący wątpliwości, że odstąpienie od umowy zostało dokonane. W przypadku, gdy klient skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, powinien zwrócić spółce towar, osobiście w sklepie spółki lub przesyłając go na adres siedziby sprzedawcy wskazany powyżej lub w inny sposób uzgodniony wcześniej ze spółką, nie później niż 14 dni od dnia, w którym skorzystał z prawa odstąpienia od umowy. Towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być przesłany do firmy wraz z kopią dowodu zakupu, kompletnym wyposażeniem, dokumentacją, opakowaniem itp. Klient ma prawo po otrzymaniu towaru w okresie odstąpienia od umowy rozpakować go i przetestować w sposób podobny do tego, jaki zwykle stosuje się przy zakupie w tradycyjnym sklepie, tj. przetestować towar w celu stwierdzenia jego cech i funkcjonalności, ale nie ma prawa rozpocząć użytkowania towaru i zwrócić go sprzedawcy po kilku dniach (towar używany w stopniu większym niż wystarczający do przetestowania nie może być zwrócony, chyba że sprzedawca w konkretnym przypadku postanowi inaczej). Jeżeli towar nosi ślady uszkodzenia lub użytkowania, lub jeżeli towar jest niekompletny, spółka zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu takiego towaru lub, w porozumieniu z klientem, do obciążenia klienta kosztami przywrócenia towaru do stanu pierwotnego. Uszkodzenia opakowania i samych towarów będą akceptowane przez sprzedawcę tylko w takim zakresie, w jakim nie można było im zapobiec poprzez rozsądne testowanie towarów w rozumieniu tego postanowienia niniejszych warunków, tj. nie wykraczające poza obsługę niezbędną do stwierdzenia cech i funkcjonalności towarów.

W przypadku odstąpienia od umowy, klient ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. Jeżeli jednak dostarczony towar nie ma cech, którymi klient wyraził zainteresowanie i które odpowiadają opisowi przedstawionemu przez sprzedającego, koszty zwrotu i dostarczenia towaru odpowiadającego umowie, jak również wszelkie koszty zasadnie poniesione przez klienta w związku z tym, ponosi sprzedający.

Spółka zobowiązuje się zwrócić klientowi bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, wszystkie płatności otrzymane od klienta na podstawie lub w związku z umową, w tym koszty transportu, dostarczenia i wysyłki oraz inne koszty i opłaty, w taki sam sposób, w jaki klient dokonał zapłaty za towar, chyba że klient i sprzedawca uzgodnią inaczej. Jednakże sprzedawca pokryje koszty transportu, dostawy i wysyłki do klienta jedynie w zakresie najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez sprzedawcę, niezależnie od sposobu dostawy wybranego przez klienta. Niezależnie od powyższego, sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu klientowi ceny i innych kosztów do czasu dostarczenia towaru do klienta lub udowodnienia przez klienta, że odesłał towar do sprzedawcy.

Zgodnie z prawem klient nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:
a) świadczenia usługi, jeżeli rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpiło za wyraźną zgodą klienta, a klient oświadczył, że został należycie poinformowany o tym, że wyrażenie takiej zgody powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy po całkowitym wykonaniu usługi oraz o tym, że usługa została w pełni wykonana;
b) sprzedaż towarów wykonanych zgodnie ze specyficznymi wymaganiami klienta, towarów wykonanych na zamówienie lub towarów zaprojektowanych specjalnie dla jednego klienta;
c) towary, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub zniszczeniu;
d) sprzedaży nagrań dźwiękowych, nagrań wizualnych, nagrań dźwiękowo-wizualnych, książek lub oprogramowania komputerowego sprzedawanych w opakowaniu ochronnym, jeżeli klient rozpakował to opakowanie;
e) sprzedaż towarów zamkniętych w opakowaniu ochronnym, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych i których opakowanie ochronne zostało uszkodzone po dostarczeniu;
f) sprzedaż towarów lub świadczenie usług, których cena zależy od zmian cen na rynku finansowym, na które sprzedawca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy;
g) sprzedaży towarów, które ze względu na swój charakter mogą zostać nierozłącznie zmieszane z innymi towarami po ich dostarczeniu;
h) sprzedaży napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawieraniu umowy, których dostawa może nastąpić najwcześniej po upływie 30 dni i których cena zależy od zmian cen rynkowych, na które sprzedawca nie ma wpływu;
i) sprzedaż czasopism, z wyjątkiem sprzedaży w ramach umów o prenumeratę oraz sprzedaży książek niedostarczanych w opakowaniu ochronnym,
j) dostarczanie treści elektronicznych innych niż na nośniku materialnym, jeżeli dostarczanie takich treści rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, a klient oświadczył, że został należycie poinformowany, iż traci prawo do odstąpienia od umowy poprzez wyrażenie takiej zgody.

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać TUTAJ (kliknij, aby wyświetlić/pobrać formularz odstąpienia od umowy).

Artykuł 7 - Polityka reklamacyjna

Sprzedawca przy rozpatrywaniu skarg konsumenckich postępuje zgodnie z przepisami ustawy nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów w brzmieniu Kodeksu cywilnego. Kupujący jest zobowiązany do wizualnej kontroli towaru natychmiast po jego otrzymaniu i przy dostawie. Jest on uprawniony do nieprzyjęcia towaru, jeżeli widoczne są uszkodzenia mechaniczne towaru lub jego opakowania powstałe w sposób widoczny w czasie transportu lub gdy towar jest niekompletny. W takim przypadku jest on zawsze zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody/reklamacji z odpowiednim kierowcą przewoźnika lub do odmowy przyjęcia przesyłki. Mechaniczne uszkodzenia produktu w nienaruszonym opakowaniu należy zgłosić natychmiast po otrzymaniu przesyłki i nie wolno używać produktu. Późniejsze reklamacje tego typu nie będą uznawane z uwzględnieniem warunków reklamacyjnych przewoźnika.

W przypadku reklamacji zastosowanie ma zwykła procedura reklamacyjna określona w linku Reklamacje na stronie GudePolska.pl.

W przypadku, gdy kupujący domaga się od sprzedawcy wad rzeczy, zobowiązany jest dostarczyć rzecz (pocztą lub osobiście) na adres AMIGO - GudePolska.pl, Ul. Dźwigowa 3, Mińsk Mazowiecki 05-300, Polska a jednocześnie udowodnić sprzedawcy w sposób wiarygodny (przedstawiając paragon fiskalny lub kartę gwarancyjną), że nabył towar od sprzedawcy i dalej określić konkretne wady towaru i dochodzone żądania. Należy pamiętać, że zwroty w okresie gwarancyjnym lub nawet po okresie gwarancyjnym muszą być zasadniczo dokonywane w oryginalnym lub odpowiadającym mu opakowaniu wysyłkowym. Środek ten skutecznie zapobiega niepotrzebnym uszkodzeniom podczas transportu i często spornemu rozpatrywaniu reklamacji.Produkt jest optymalnie chroniony tylko w oryginalnym opakowaniu, co zapewnia bezproblemowe rozpatrywanie.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku mechanicznego uszkodzenia produktu, eksploatacji produktu w nieodpowiednich warunkach (środowisko agresywne chemicznie, zapylone, wilgotne, w silnym polu magnetycznym...), ingerencji w produkt przez osobę inną niż uprawniona (autoryzowany serwis), a także spowodowane klęską żywiołową lub niewłaściwym napięciem zasilania.

Zgodnie z art. 622 i 623 Kodeksu cywilnego, kupujący ma prawo do:
a) jeżeli jest to wada nadająca się do usunięcia, kupujący ma prawo do jej bezpłatnego usunięcia, w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób, sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki
b) kupujący może zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy lub, jeżeli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany tej części, pod warunkiem że nie spowoduje to dla sprzedawcy kosztów nieproporcjonalnych w stosunku do ceny towarów lub wagi wady
c) sprzedawca może zawsze wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad zamiast usuwania wady, jeżeli nie spowoduje to poważnych niedogodności dla kupującego
d) jeżeli wada jest wadą, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe używanie rzeczy jako rzeczy bez wady, kupującemu przysługuje prawo do wymiany rzeczy lub do odstąpienia od umowy; te same uprawnienia przysługują kupującemu, jeżeli wada jest wadą, którą można usunąć, ale kupujący nie może prawidłowo używać rzeczy z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad.
e) jeżeli występują inne nieusuwalne wady, kupującemu przysługuje stosowny rabat z ceny przedmiotu

Artykuł 8 - Dane osobowe i ich ochrona

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Polityka prywatności. Klient przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do przekazania sprzedawcy danych osobowych w prawidłowej i zgodnej z prawdą formie, a także jest zobowiązany do informowania sprzedawcy o wszelkich zmianach swoich danych osobowych. Klient potwierdza, że przekazane dane osobowe są prawidłowe.

Artykuł 9 - Alternatywne metody rozwiązywania sporów (ADR)

Ustawa nr 391/2015 Dz. U. o alternatywnych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw weszła w życie 1 lutego 2016 r. Chodzi o osiągnięcie ugodowego rozwiązania, czyli porozumienia między konsumentem a sprzedawcą w celu rozwiązania sporu, które staje się wiążącą podstawą prawną po wyrażeniu zgody przez obie strony na jego brzmienie. Organami alternatywnego rozstrzygania sporów są z mocy prawa:
· Urząd Regulacji Branży Sieciowej;
· Urząd Regulacji Komunikacji Elektronicznej i Poczty;
· Słowacka Inspekcja Handlowa.

Kupujący ma prawo zwrócić się do sprzedawcy z żądaniem zadośćuczynienia, jeżeli nie jest zadowolony np. z rozpatrzeniem reklamacji lub jeżeli uważa, że sprzedawca naruszył jego prawa wynikające z zawartej umowy konsumenckiej lub prawa związane z taką umową. Jeżeli sprzedawca odpowie na żądanie kupującego dotyczące zadośćuczynienia w sposób negatywny lub nie udzieli odpowiedzi w terminie 30 dni od daty jego wysłania, kupujący (konsument) może przekazać spór do słowackiej Inspekcji Handlowej (www.soi.sk) lub do innego właściwego organu ds. alternatywnego rozwiązywania sporów. Lista podmiotów publikowana jest na stronie www.mhsr.sk. Kupujący może również skorzystać z internetowej platformy rozwiązywania sporów dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/odr w celu alternatywnego rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat alternatywnych metod rozwiązywania sporów, a także formularz do złożenia wniosku o rozpoczęcie alternatywnego rozwiązywania sporów, można znaleźć na stronie www.soi.sk.